Літій- фосфатні батареї
Літій- фосфатні батареї

Метанол є хімічною речовиною з формулою CH₃OH і широко використовується в різних галузях, включаючи хімічну промисловість, фармацевтику, та виробництво полімерів. Проте, також ведуться дослідження та розробки щодо використання метанолу як палива, особливо у сфері альтернативних джерел енергії. Ось деякі аспекти використання метанолу як палива майбутнього:

  1. Зберігання та транспортування енергії: Метанол може служити як носій водню. Це означає, що його можна використовувати для зберігання та транспортування енергії водню, яка може бути видобута з альтернативних джерел, таких як сонячна або вітрова енергія.

  2. Водень на основі метанолу (реформінг): Метанол можна використовувати для виробництва водню через реформінг. У цьому процесі метанол розкладається на водень та вуглекислоту. Отриманий водень може використовуватися в паливних елементах або інших системах водневого палива.

  3. Паливні елементи: Метанол може служити як джерело водню для паливних елементів. Водень, видобутий з метанолу, може бути використаний для генерації електроенергії у паливних елементах, при цьому основними вивідними продуктами є вода та теплова енергія.

  4. Зменшення викидів: Використання метанолу може внести свій внесок у зменшення викидів парникових газів, оскільки при його згоранні утворюється менше вуглекислого газу порівняно з традиційними пальними, такими як бензин чи дизель.

Хоча концепція використання метанолу як палива є перспективною, є ряд технічних та економічних викликів, які потребують подальших досліджень та розробок для широкого впровадження цього підходу.

 
 
 
Метанол і компресія двигуна внутрішнього згоряння
 

Використання метанолу як палива у двигунах внутрішнього згорання, особливо тих, які використовують систему компресійного запалювання (дизельні або бензинові двигуни), може мати кілька переваг і викликів:

  1. Високий октановий номер: Метанол має високий октановий номер, що означає, що він може сприяти ефективнішому спалаху та зниженню детонації у бензинових двигунах.

  2. Зменшення викидів: Використання метанолу може призвести до менших викидів оксидів азоту (NOx) та інших забруднюючих речовин порівняно з традиційними пальними.

  3. Паливна ефективність: Метанол може використовуватися в компресійних двигунах, таких як дизельні, для виготовлення суміші з повітрям, яка спалахує при високому тиску, а не внаслідок запалення іскри. Це може збільшити ефективність роботи двигуна.

  4. Біопаливо: Метанол може бути вироблений з біомаси, що робить його потенційно екологічним до  навколишнього середовища пальним.

З іншого боку, є також виклики:

  1. Схильність до корозії: Метанол може мати корозивний вплив на деякі матеріали, використовувані в двигунах і трубопроводах, що може вимагати модифікацій або заміни компонентів для використання метанолу.

  2. Інфраструктура: Існує необхідність розвитку інфраструктури для забезпечення поширення метанольних паливних систем, зокрема мереж для постачання метанолу.

  3. Енергетична щільність: Метанол має меншу енергетичну щільність порівняно з бензином або дизельним паливом, що може впливати на дальність поїздок на одному баку.

Усі ці аспекти вимагають детального дослідження і розробок для того, щоб визначити оптимальні умови використання метанолу як палива у компресійних двигунах.

 

Бленди палива метанолу з додаванням традиційного палива з нафти
Бленди палива, що містять метанол та традиційне паливо нафтового походження (як, наприклад, бензин чи дизельне паливо), можуть бути використані з метою покращення екологічних та енергетичних характеристик. Такі бленди можуть бути вигідним компромісом між використанням відновлюваних джерел та традиційних палив. Ось деякі аспекти блендів метанолу та традиційного палива:
  1. Зменшення викидів: Метанол відомий своєю здатністю знижувати викиди забруднюючих речовин. Введення метанолу до бленду може допомогти зменшити кількість вуглеводнів та оксидів азоту, що викидаються під час згоряння.

  2. Покращення октанового числа: Метанол має високий октановий номер, який може підвищити стійкість до детонації в бензинових двигунах.

  3. Зменшення залежності від нафтових ресурсів: Додавання метанолу може допомогти розширити джерела палива, оскільки метанол може бути вироблений з відновлюваних джерел, таких як біомаса чи водень.

  4. Забезпечення ефективності: В ряді сценаріїв метанол може покращити ефективність згоряння та сприяти зниженню споживання пального.

Однак є і виклики:

  1. Матеріали та корозія: Метанол може взаємодіяти з деякими матеріалами, що використовуються в системах паливопостачання, що може призвести до корозії та зносу.

  2. Інфраструктура: Для використання блендів потрібна належна інфраструктура для виробництва, постачання та розподілу цих палив.

  3. Нормативи та стандарти: Потрібно враховувати відповідність нормативам та стандартам щодо використання блендів, а також можливі зміни в екологічних та безпечних стандартах.

Враховуючи ці фактори, важливо проводити дослідження та випробування, щоб визначити оптимальні умови використання блендів метанолу та традиційного палива для конкретного застосування.

 
Бленди метанолу палива з водою
 

Бленди метанолу з водою, також відомі як метанолово-водяні суміші чи водометанольні палива, використовують комбінацію метанолу та води як паливо для різних застосувань. Ось деякі аспекти таких блендів:

  1. Зниження викидів: Водометанольні суміші можуть призводити до зменшення викидів оксидів азоту (NOx) та інших забруднюючих речовин під час згоряння в порівнянні з традиційними паливами.

  2. Покращення згорання: Додавання води може поліпшити процес згорання та сприяти підвищенню ефективності двигуна.

  3. Зниження температури згоряння: Вода може допомагати знижувати температуру згорання, що може бути корисним для зменшення утворення оксидів азоту.

  4. Стійкість до детонації: Водно-метанольні суміші можуть мати вплив на октановий номер пального, що може змінювати стійкість до детонації у бензинових двигунах.

  5. Охолодження двигуна: Додавання води може використовуватися для систем охолодження двигуна, зменшуючи температуру внутрішніх компонентів.

Однак існують виклики, такі як:

  1. Матеріальна сумісність: Вода та метанол можуть взаємодіяти з деякими матеріалами, що може призвести до корозії та інших проблем.

  2. Замерзання: У холодних умовах може виникнути проблема замерзання водометанольних сумішей, що вимагає додаткових заходів для запобігання цьому.

  3. Системи живлення: Потребують модифікацій систем живлення для врахування властивостей водометанольних сумішей.

Дослідження та розробки продовжуються, щоб визначити оптимальні умови використання блендів метанолу та води в паливах для різноманітних застосувань.

 
метанол та олефіни
 
 Метанол може бути використаний у хімічній промисловості для виробництва олефінів, зокрема етилену та пропілену, які є ключовими мономерами для виробництва пластмас та інших полімерних матеріалів. Основним процесом для виробництва олефінів з метанолу є процес метанол-товарний (MTO).

Процес MTO включає каталітичне перетворення метанолу у вуглеводні, зокрема олефіни. Основним кроком в цьому процесі є дегідрогенізація метанолу для утворення етилену та пропілену. Цей процес може бути представлений наступною хімічною реакцією:

CH_3OH \rightarrow CH_2=CH_2 + H_2OCH3OHCH2=CH2+H2O

Це рівняння вказує на те, що метанол може бути перетворений у етилен та воду. Продукти, які формуються внаслідок цього процесу, можуть бути використані для подальшого синтезу полімерів та інших хімічних продуктів.

Важливо відзначити, що такі процеси вимагають ефективних каталізаторів та управління реакційними умовами, оскільки конверсія метанолу в олефіни може бути складним процесом, пов'язаним з рядом супутніх реакцій та конкуренцією різних шляхів.

Застосування метанолу у виробництві олефінів представляє інтерес як економічно, так і екологічно, оскільки метанол може бути вироблений з різних джерел, включаючи природний газ чи відновлювані джерела, і його використання дозволяє розширити доступні джерела мономерів для хімічної промисловості.

Отримання біометанолу 

Біометанол - це метанол, який виробляється з біомаси або органічних відходів. Процес отримання біометанолу може включати кілька етапів, але основною ідеєю є використання відновлюваних джерел для виробництва метанолу. Ось кілька способів отримання біометанолу:

  1. Біомасовий газифікатор: Біомаса, така як деревина, солома, агровідходи тощо, може бути газифікована для утворення газу, відомого як синтезований газ або біомасовий газ (Syngas). Синтезований газ потім піддається каталітичній конверсії для виробництва метанолу.

  2. Біомасова ферментація: Деякі органічні матеріали можуть бути перетворені в метанол через процес біомасової ферментації. Мікроорганізми розкладають біомасу і виробляють газовий продукт, який може бути використаний для виробництва метанолу.

  3. Термохімічне перетворення: Термічні процеси, такі як піроліз чи газифікація, можуть також використовуватися для перетворення біомаси в газову фазу, яку можна використовувати для виробництва метанолу.

  4. Біологічний процес: Застосування біологічних організмів, таких як бактерії або гриби, для виробництва метанолу. Цей підхід включає в себе використання мікроорганізмів для конверсії біомаси в метанол.

Отримання біометанолу зазвичай включає в себе декілька технологічних етапів, таких як очищення сировини, конверсію відомих компонентів у синтезований газ, а потім каталітичне перетворення синтезованого газу в метанол. Цей процес може варіювати в залежності від використовуваних технологій та типу біомаси.

 

З початком геноцидної війни рф  проти України 24 лютого 2022 і обстрілами енергетичної інфраструктури в  Україні багато житлових/бізнес  будівель  отримали проблеми з енергопостачанням. 

 

Ми підготували рішення для  резервого електропостачаня квартири/будинку/малого бізнесу, це  встановлення гібридного інвертора 1,5-2,2-3 KVA з LiFePO4  батареєю 12-24-48 Вольт від 1 до 10 кВт та підключенням до нього не великої сонячної  електростанції (СЕС) потужністю до  1,5 кВт для зарядки батарей.  

Ключовими елементоми системи є гібридний  інвертор потужністю від 1,5 до 3KVA та батарея, яка може відрізнятись  як типом батарей наприклад  є кислотні, гелеві,літійіонні та LifePo4 - які ми рекомендуємо, так і вольтажем банків батарей,  це блоки по 12-24-48 Вольт.  Ми рекомендуємо вибирати  системи DC 24-48 Вольт. Для заряду батарей може використовуватись не тільки мережа а й сонячна електростанція  виконання якої  може бути як наземне так і  дахове, потужністю від 700Ват до 1,5 кВт. Ми рекомендуємо також обирати такий інвертор котрий можна підключити з допомогою WIFI до програмного забезпечення для моніторингу всіх параметрів стану мініелектростанції.

Перевогою даної мініелектростанції є те, що при відносно  невисокій вартості  можна забезпечити аварійне живлення квартири, будинку чи не великого підприємства до 3KVA потужністю.

Є варіант,  що сонячну елетростанцію не можливо влаштувати  (наприклад в багатоповерхівках) тоді гібридний  інвертор зможе зарядити батарею без сонячної енергії, взявши енергію з мережі згідно ваших ГАВів. 

Заказавши у нас  дану систему Ви  отримаєте резервне  електроживлення  тривалістю від 1 до 2 діб в залежності від встанолених батарей та Вашого споживання.

 

 

сонячні панелі, здебільшого 1.5кВт це  4 панелі в одну лінію для заряду акумуляторів

 

 У Вас будуть  працювати електропристрої:

- освітлення
- інтернет
- газовий котел
- твердопаливний котел
- насоси опалення
- відеокамери і охороні системи
- холодильник
- кавоварка
- телевізор
- автоматичні ворота
- насос подачі води (скважина, криниця)
- фен для волосся, плойка
- персональний комп`ютер
-електроплита, бойлер і тд.
 

 

Для безкоштовної енергетичної консультації та розміщення замовлення на гібридний інвертор,  батарею та сонячну  електростанцію  умов поставки,  оплати,  монтажу, гарантійного і післягарантійного обслуговування  звертайтесь до Нас  http://hho.org.ua/index.php/about